Home

Mama poveste de dor cantec

Versuri cantec Mama -Poveste de dor Adrian Ursu si Bety Orice copil se naste cu un dor pe lume Orice copil imparte mama doar cu luna, Mama este una in toata lumea Vreau si eu sa fiu ca mama mea Orice copil invata de la mama toate In orice zi acasa mama il asteapta Mama este una in toata lumea Vreau si eu sa fiu ca mama me About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Da-le la toti mame cum am eu Mama esti floarea din stele Mama esti ploaia din zori Mama din visele mele Tu esti povestea dor 2 ori Mama dorul ma cheama Mama la tine mereu Mama in brate hai ia-ma Tu esti ingerul meu Mama esti floarea din stele Mama esti ploaia din zori Mama din visele mele Tu esti povestea de dor Tu esti povestea de dor

Mama esti floarea din stele. Mama esti ploaia din zori. Mama din visele mele. Tu esti povestea de dor. Orice copil e cel mai bun in ochii mamei. Orice copil viseaza sa devina mare. Doamne dai rabdare te rog tare. Mamei care-mi spune Puiul Meu. Orice copil se naste cu o rugaciune Era seara de Ajun. În camera Lidiei era întuneric. Doar razele lunii pătrundeau pe geam și luminau jucăriile înghesuite pe rafturi. Lidia stătea în pătutul ei, nemiscată, cu urechile ciulite. Părintii îi citiseră povestea de seară și o pupaseră de noapte bună. Lidia închisese ochii dar nu putea dormi. Pur și simplu nu mai pute.. De dragoste şi dor. Cântec pentru mama Cântecul acesta minunat Pentru mama mea l-am învăţat, Că să-i spun cât o iubesc, Cât de mult o îndrăgesc, Pe mama mea, pe draga mea. Ea îmi stă alături zi de zi Şi mă ocroteşte orice-ar fi, Lângă ea e mai uşor, Orice nor e trecător, Cu mama mea, cu draga mea. Cântecul acesta minuna Mama ce îmi porți dor greu, este un cântec drag sufletului meu! Nu aș putea spune că, are o poveste specială în spate, ci a fost o dorința a sufletului meu! Ioana Budai Este vorba de cantecul Mama-i cantec o noua versiune cu versuri dedicata tuturor mamelor. Vizionare placuta. Versuri cantec Mama-i cantec -8 Martie. Mama-i cantec Mama-i soare Mama-i dulce alinare Mama-i zambet Mama-i vis Mama-i floare de cais Mama-i raza Mama-i dor Mama-i aripa in zbor Mama-i toate cate sunt E iubire pe pamant

Mama ei n-a lipsit de la aproape niciun concert. A crescut. Nu mai e adolescentă. Nu mai e o voce din mai multe voci. Văd că de la un concert la altul capătă mai multă încredere și e din ce în ce mai sigură pe ea. Și vocea e mai puternică Dor de primăvară . Primăvara a sosit Copăcelul Floricică de pe șes Cântec de primăvară De ziua ta mămico Poveste pentru mami Mama Trei mămici . La mulți ani de 8 Martie Un cuvânt Flori pentru mama cantec de gradinita cantec de iarna cantec de primavara cantece animate cantece copii 2016 cantece cu versuri cantece de. BANEA ANDREEA MIHAELA - MAMA DOAR MAMA. MINA BRIANNA JUNEA RĂDUȘ - SAMBA FLORILOR. NEAMȚU DARIA IOANA - UN OM POATE SCHIMBA TOTUL. FRASENIUC ALESIA - MAMA MOYA. MEDVEDIUC ALINA - MAMA POVESTE DE DOR. GIURGEV MARKO - CÂNTEC PENTRU MAMA. LUPU NICOLAS IUSTIN ȘI LUPU MARIO TEODOR - AM CEA MAI FRUMOASĂ MAMĂ Sărutul tău, aromă de fragă, Pe frunte îl vreau, mamă dragă. Zâmbetul tău, floare de iris L-ai lăsat la poarta unui vis; Şi un buchet de crini am strâns; E ziua ta, iubită mamă! Aș vrea să ți-l aşez în mâna Udată de roua unui amar plâns. În inimă te port, pe drumul meu. Cât mi-e de dor, de râsul tău; Dar Dumnezeu te-a iubit mult Mama e cantec si e floare, E mana care mangaie cand doare, Mama e lacrima cazuta la pamant, Si e cuvantul de pe lume cel mai sfant. Mama e raza de soare si lumina, Balsam misterios care alina, Mama e inger din ceruri trimis, Mama e zana, cea buna din vis. Mama e doina, mama e dor

10 cântece de noapte bună pentru copii așteaptă să-ți sară în ajutor atunci când micuțul tău nu vrea să se culce. Uneori copiii nu au nevoie decât de mângâierea mamei și de o melodie liniștitoare pentru a adormi. 1. Cântec de leagăn. În pătuțul cel frumos, copilașul s-a culcat. Stă frumos acoperit, doarme că e obosit 1.Miine mama trezindu-ma-n zori Parul meu o sa-l minghii usor Cu blindete ma vei saruta Al tau zimbet caldura-mi va da Cind sintem impreuna privesc : hipul tau,chipul tau Si se face lumina `N sufletul meu ,`n sufletul meu Esti a mea si eu mereu , Voi fi a ta . Draga maama,despre asta ,eu voi cinta Refren: Mama mea este unica-n lum Mama-i cântec de Paulina Popa Mama-i cântec, Mama-i soare Mama-i dulce alinare. Mama-i zâmbet, Mama-i vis, Mama-i floare de cais. Mama-i roză, Mama-i dor, Mama-i aripă în zbor. Mama-i toate Câte sunt, E iubire pe pământ M am indragostit de acela i iubit poveste f r. Cantec ca mam indragostit de tine draga mea. Abia cand a plecat plangand si n a mai fost a mea m am indragostit numai de ea. Http www danbursuc rom am indragostit de tines a intamplat ceva cu mineinima mea peste noaptes a impartit pe jumata În rama de salcâm zăresc o casă. Și-n casă, într-un colț întunecat, Văd un copil de mama lui certat. [] Din toți câți trec, nu-i nimeni să-l aline. Și-adoarme-ncet copilul, în suspine. Dar peste noapte-o biruiește dorul. Și mama merge unde-i doarme-odorul. El simte cum s-apleacă peste dânsul

Mama -Poveste de dor Cantece de si pentru copii 202

Duminică, 18 iulie, de la ora 16:00, la TVR 3 ați putut revedea o ediție de colecție Cântec și poveste a cărei invitată a fost privighetoarea Bucovinei, Sofia Vicoveanca Povestea necenzurată a renumitului Pancirel Costandache de la Iași! Deși provine dintr-o familie săracă și nimeni nu a vrut să-l ajute, astăzi este partenerul de scenă al Loredanei! Mama: Când se întoarce acasă nu mai este artistul Pancirel, este copilul meu - FOTO, VIDE

Emisiunea Cântec și Poveste se difuzează pe TVR 3, joi 19.05.2016 de la ora 20.00, cu reluare vineri 20.05.2016 la ora 4.30, iar pe TVR Timișoara duminică 22.05.2016 de la ora 19.00, cu reluare luni 23.05.2016 de la ora 10.30. Vă reamintim că postul TVR Timișoara poate fi recepționat și pe canalul 85 UPC digital Cîntec de dor, doĭnă. Cîntec de lume, cîntec de dragoste. Cîntec de stea, psalm versificat saŭ un cîntec religios oare-care, în versurĭ de 7-8 silabe, cîntat de băĭețiĭ care umblă cu steaŭa la Crăcĭun. Acest lucru are cîntec, are cîte-va greutățĭ, dar dacă știĭ cum să procedezĭ, merge bine

Cantec pentru mama, karaoke - YouTub

1. Ruben Diaconu, Divina Dragoste - cântec. Isaia 1:18 Veniţi totuşi să ne judecăm, zice Domnul. De vor fi păcatele voastre cum e cârmâzul, se vor face albe ca zăpada; de vor fi roşii ca purpura, se vor face ca lâna
  2. Dragul mamei ingeras Somn usor scump odor Langa tine voi sta Toata noaptea cu dor Eu te voi legana Versuri cantec Nani, nani, copilas Nani, nani, copilas. Dragul mamei fecioras, Culca mi-te mititel si te scoala maricel. Nani, nani, cu mama Ca mama te-o legana, Fa-te iute marisor Sa fii mamei de-ajutor. Cântec de leagãn - Cutiuta muzical
  3. Chipul nevazut al unui dor Insa, cand spre zari albastre Suie de-alea, de-ale noastre Cum le-au zis cu glas ca din povesti, Strabunicii, stranepotii, Intra-n hora, vin cu totii Peste veacuri parca ii zaresti si nu are-asemanare Cantecul cu viers de soare De pe plaiurile romanesti. Refren: Un cantec dulce, ca la mama-acasa, Intr-o zi frumoasa.
  4. Si cui e de folos? Refren E ziua ta, mamico, In dar ti-am adus inima Si crede-ma, mamico, Un dar mai frumos nu se putea. Am vrut sa-ti culeg stelute, Sa-ti fac un frumos colier, Dar cine nu stie oare Ca in zori stelutele pier? Refren Am vrut sa-ti culeg o raza De soare, sa-ti prind in par, Dar tu stralucesti mai tare De dragoste si dor
  5. ti Dor de tata Dorinta Dorinte Doua butoaie Dragonul cu sandale de pamant Dulcea mea copilarie! Dulce visare Eclipsa Ecologistii Edenut, pofticiosul E
  6. Poezii despre mama - Cea mai scumpă de pe lume - Nichita Stanescu. Mama - Grigore Vieru. Mi-e dor de tine, mamă - Grigore Vieru. Firma unui mason cu studii la Academia SRI vinde spitalelor românești roboți cu 150.000 € bucata, care au ca preț de intrare 65.000 €! Poezii despre mama - Chipul mamei - Lucia Muntean
  7. Maria Cîrneci a cântat la Neatza piesa Cântecul de dor și voie bună. Ciro de Luca, super show la Neatza! Ascultă aici piesă Mi vuoi soltanto provocar! Premieră! Ornela Pasăre - Neicuță, se vede mult, îți place viața. Diana Matei feat. Taraful Cleante interpretează piesa Soarli shi Luna. Îs geană pi tini

Mi-e dor de bunicii mei! Dată: decembrie 10, 2019 Autor: Dana Fodor Mateescu 0 Comentarii. Cei doi bunici ai mei, din partea mamei, îmi spuneau niște povești impresionante. Îmi amintesc când îmi citea bunica din copilăria lui Mihai Eminescu. Ea îmi citea cu un glas magic și o vocea sclipitor de curată, iar eu stăteam în poala ei. De dragul tau pamantul De ghiocei e plin Si vin cocori din zare Si cerul e senin . Si-ntaiul fir de iarba A rasarit in prag Si-nmugureste pomul sa-ti fie tie drag. Mama-i cantec Mama-i soare Mama-i dulce alinare Mama-i zambet Mama-i vis Mama-i floare de cais Mama-i raza Mama-i dor Mama-i aripa in zbor Mama-i toate cate sunt E iubire pe pamant Listen to Dor Și Cântec De Ardeal, Vol. 6 by Various Artists on Apple Music. Stream songs including Viața Trebuie Trăită, Noi Toți Am Trăi Mai Bine and more Mama mea, care, din păcate a plecat dintre noi, mi l-a cântat de multe ori şi am reuşit să o înregistrez. Nu era cântăreaţă de profesie dar avea o voce foarte frumoasă şi ştia tot cântecul. De câte ori mi se face dor de ea pun caseta şi o ascult. Mulţumesc că mai există oameni care-şi preţuie şi iubesc părinţii

DE CE N-ARE URSUL COADĂ. Constantin Ungureanu: Valeria Ungureanu: IN/1/2007. 121: DE N-AR FI POVEŞTILE. Anca Rusescu. Anca Rusescu. CR/2003. 122: DE VORBĂ CU COPILĂRIA. Gigi Radulescu. Carmen Aldea Vlad. CR/2005. 123: DE MÂNĂ PRIN PARCUL DE DISTRACŢII. Teodor Oprişănescu. Teodor Oprişănescu. CR-2009. 124: DE-AR FI DORUL: Cornel. Cantece de martisor. De către Stefan Dincă - Contributor. GOKID: A venit primavara! Copiii se bucura de natura revenita la viata si de cantece de martisor pentru mami. De 1 Martie, celebram cu cantec sarbatoarea Martisorului si triumful primaverii asupra iernii Mama - iubire necondiționată. Publicat pe martie 9, 2021 de Tatiana Vîntur. Standard. Iubirea pentru mamasentiment care nu va muri niciodată indiferent de vremuri și de distanțare. Într-o zi de început de primăvară, inimile noastre de educatori s-au luminat de bucurie: a fost sărbătorită mama, ființa care ne-a dat viață. 251 total views Versuri: Nichita StănescuMuzica: Mircea Bucescu Mă culcasem lângă glasul tău.Era tare bine acolo şi sânii tăi calzi îmi păstrautâmplele. Nici nu-mi mai amintesc ce cântai.Poate ceva despre crengile şi apele care ţi-au cutreieratnopţile.Sau poate copilăria ta care a muritundeva, sub cuvinte.Nici nu-mi mai amintesc ce cântai. Mă jucam cu palmile în zulufii tăi. Povestea necenzurată a renumitului Pancirel Costandache de la Iași! Deși provine dintr-o familie săracă și nimeni nu a vrut să-l ajute, astăzi este partenerul de scenă al Loredanei! Mama: Când se întoarce acasă nu mai este artistul Pancirel, este copilul meu - FOTO, VIDE

Cântecul Cântec pentru mama (De dragul tău) este poezia Mamei de Elena Dragoș. De dragul tău pământul De ghiocei e plin Şi vin cocori în zare Şi cerul e senin Refren Mama-i zâmbet Mama-i dor Mama-i aripă în zbor Mama-i toate câte sunt E iubire pe pământ. Şi-ntâiul fir de iarbă A răsărit în prag [ Acum în direct Radio Dor de Cantec Romania. Live. MARIAN MEXICANU - HORA BUCURESTILOR. 16:06. Mihaela GURAU - NU MA DEOCHETI, BRE. 16:03. Cristian Banateanu Lenuta Joaca Basmaluta. Radio Dor de Cantec Romania playlist

Mama mea-i o mamă bună, Inima-i e cuib de lună, Tot ca tata e şi ea, E ca orice mamă, stea. De la ea ştiu tot ce ştiu, Ea m-nvaţă cum să fiu Cum să merg, cum să vorbesc, Şi cât de frumos să cresc. Sărut' mâna mamă bună, Viaţa ta îmi e cunună Îţi promit pentru mai bine, Că voi fi şi eu ca tine. De ziua mame De dor şi omenie Şi cîntec fără moarte! Vînt hulpav pom cuprinde Şi frunza o destramă. Mi-e dor de-a tale braţe, Mi-e dor de tine, mamă. Tot cască leul iernii Cu vifore în coamă. Mi-e dor de vorba-ţi caldă, Mi-e dor de tine, mamă. Refren . O stea mi-atinge faţa Ori poate-a ta năframă. Sunt alb, bătrîn aproape, Mi-e dor de. Duminică, 18 iulie, de la ora 16:oo, la TVR 3 revedeți o ediție de colecție Cântec și poveste a cărei invitată a fost privighetoarea Bucovinei, Sofia Vicoveanca Dar tu strălucești mai tare. De dragoste și de dor. E ziua ta, mămico. În dar ți-am adus inima. Și crede-mă, mămico. Un dar mai frumos nu se putea. Interpretarea melodiei Tralala E ziua ta, mamico apartine grupului Meloritm. Anterior Martisor - cantec de primavara. Urmator Elenco de Soy Luna - Alas ft. Karol Sevilla Suflul ritmic al răului și suferinței s-au înstăpânit de mult. În tren Cuța învață de acum să se bucure când clipește, să bea apa cu înghițituri de insectă sătulă, să spună povești, căci povestea are putere, alungă necuratul, dar alungă și moartea, să se roage la Dumnezeul ei-Bucovină, să se roage agonizând și.

Sofia Vicoveanca, într-o ediție de colecție „Cântec și

cantece de 8 martie - Adrian Ursu si Bety - Mam

1. ă, Văzduhul gurii mele! Măicuţo, tu: vecie, Nemuritoare carte. De dor şi omenie. Şi cântec fără moarte! Vânt hulpav pom cuprinde. Şi frunza.
  2. e
  3. teli. Era să mor. De dor. Aveam aproape cinci ani când tata și mama au decis să înceapă o viață nouă în Valea Jiului. Ei doi, departe de neamurile dezlănțuite, care au prostul obicei de a-ți aranja viața, în vreme ce a lor e praf și pulbere. Până să se pună pe picioare și până aș fi început școala, ideea.
  4. a, Vazduhul gurii mele! Maicuto,tu:vecie, Nemuritoare carte De dor si omenie Si cantec fara moarte! Vant hulpav pom cuprinde S

Deşi între ei era o diferenţă de vârstă mărişoară. Mama m a pupat doar cand am revenit acasa dupa o tabara de 10 zile iar tata niciodata pana cand nu am facut o eu la 20 si ceva de ani cand era ziua lui e greu cand esti in situatia asta. Era iarna mergeam spre casa de la scoala prin spatiul dintre blocuri 1. Mi-e dor de tine, munte drag Mi-e dor de tine, de cetina de brad Mi-e dor de tine, munte... 1. Muntele azi ne cheama pe o frunza, in vant, Bucurosi, catre creasta, de cu zori am pornit Ne... 1. Va fi cândva, din nou, acelaşi cântec Balada unui om pustiu Şi poate versul lui ca un..

Mama - poveste de dor - versuri Adrian Ursu feat Bety

1. ă,Peste neaua din gradină,Peste vremea ce-o sa vină Peste cer, peste pământ,Ninge dorul din cuvânt,Cântecul de leagăn blândDintr-o furcă și-un fuior,Ninge cântecul de dor,Albă, pană de cocor Ninge floare și argint,Peste margini de colind.Ninge fluturi albi, murind Mama, ninge ca-n poveste -Urcă cerbii grei spre creste,Vise.
  2. Ştiu despre mama mea că se numeşte STOICA MAGDALENA, că locuia pe atunci în Municipiul ORADEA, județul BIHOR strada CLUJULUI NR 40. Mai ştiu că acum ar avea in jur de 61 de ani, eu fiind născut atunci când ea avea 31 de ani. Despre tatăl meu STOICA IANOŞ ştiu că a decedat cu 4 luni înainte de naşterea mea
  3. e. Sami canti din cobza ta. Poveste de iubire. Care ma face sa tresar. De atata fericire. Sami canti.
  4. Din prima clipă când am auzit acest cântec mi-am dorit să-l cânt,este cules din popor,vechi de peste 100 de ani poate şi mai mult, pe care şi regretata noastră Victoria Darvai l-a cântat.Această doină care se numește Pe cărare vine mândrulun folclor preclasic,reînterpretat,mai aparte de cum suntem obișnuiți să ascultăm,pe o linie melodică desprinsă parcă din adâncuri.
  5. esc
  6. CANTEC. Mama eu de ziua ta. Cu drag eu iti voi canta. Tu esti primavara ce-o traiesti. Dulcea mea mamica scumpa esti. Mama ,ochii tai frumosi. Ma privesc mereu duiosi. Imi dau viata si simt ca traiesc. Dulcea mea mamica,te iubesc, Mama ,eu de ziua ta. Iti dau toata dragostea. In inima mea te voi pastra. Tu ramai in veci mamica mea. Scrisoare mame

Keszeg Ágnes - „Cântec pentru mama - Povestile Cristinei

Cântece pentru Ziua Mamei AniDeȘcoală

1. Versuri.ro. Ştiri din muzică. ALE lansează Știu ce e dragostea. ALE lansează Ştiu ce e dragostea, o piesă de vară, cu un videoclip ce te duce cu gândul la plecările spontane spre mare. Plină de viaţă şi cu un sound fresh, piesa vorbeşte despre dragoste şi libertate, iar videoclipul redă întocmai starea de bine şi.
  2. eții, primele două volume din seria cu titlu atât de frumos, Cântec din Alaska, am descoperit cu plăcere o poveste scrisă cu multă sensibilitate despre puterea de a merge mai departe, despre încredere, demnitate și onoare, despre a doua șansă și miracolul unui nou început, așa că eram nerăbdătoare să aflu ce se mai întâmplă în.
  3. De multe ori spun cu mândrie că TVR Timişoara îmi este casă. De peste un deceniu, împreună cu Tiberiu Ceia, aducem în casele românilor cântec, joc și voie bună la emisiunea Cântecul de acasă.Din 2010 descopăr poveştile de dincolo de cântec, le împletesc cu muzică live şi invitaţi pe masură în emisiunea Cântec și poveste!.

Mamă ce îmi porți dor greu o piesă de suflet a

Grigore Vieru. Zugraveala De Sus. Zmeul si nunta. Vreau sa te vad. Un secol grabit. Trei culori. Templul. Tata. Tamaie si licheni Ea e mama mea online subtitrat in roman 1. De ziua ta, mămico — Din folclorul copiilor. 2. Mama mea — Din folclorul copiilor. 3. Mamei — Din folclorul copiilor. 4. Mama — Din folclorul copiilor. Pentru a descărca separat aceste cântece pentru mama, în format OGG, dați click dreapta pe una din ele și alegeți Save link as (Salvează legătura)

Mama-i cantec - 8 martie Cantece de si pentru copii 202

De unde are Ana cântec? - DoR - DoR - Povești spuse cu

Mama-n cantec, ea imi povestea o Despre Isus, despre Golgota. Cu credinta mama se ruga o Si in ruga ea spunea asa: Binecuvanta, Doamne, copilasii mei! Mi-e dor de mama mea, o Mi-e dor s-o vad. Cine-mi va da cantecul mamei inapoi? :/ Mama mea, mama mea o M-a crescut cu iubire si m-a ingrijit Cantec - Frati romani din lumea-ntreaga Noi, copiii Romaniei, Vrem sa fii cea mai frumoasa, Ca ne esti o buna mama, Ca ne esti o buna casa. Zile bune, fericite, Pentru toti romanii am vrea Ca esti cea mai minunata Mandra tarisoara mea! Ca tu ne esti vatra Si din piatra-n piatra E taria unui neam de mot Asta-i tara noastra, Noi nu stam in gazd E cuprins de mangaiere Si in vorbe de alint E o calda dezmierdare Cine oare, cine-l are? R: Mama doar mama Fara a fi datoare Iti da tot ce-n suflet are Mama, doar mama Gaseste alinare Simte cand ceva te doare Mama te-nvata primii pasi in viata Si te-ajuta sa-nvingi teama Mama doar mama Uitand parca de sine Ea traieste doar prin tine Cantec fara. foarte frumoasa cintarea de mama, Domnul sa binecuvinteze toate mamele Adăugat în 23/10/2011 de mariaileana2005 Pentru a semnala o problemă vă rugăm să vă autentificați

Cantece de primavara pentru copii TraLaLa - Copilaria

Povestea necenzurată a renumitului Pancirel Costandache de la Iași! Deși provine dintr-o familie săracă și nimeni nu a vrut să-l ajute, astăzi este partenerul de scenă al Loredanei! Mama: Când se întoarce acasă nu mai este artistul Pancirel, este copilul me Chipul nevazut al unui dor Insa, cand spre zari albastre Suie de-alea, de-ale noastre Cum le-au zis cu glas ca din povesti, Strabunicii, stranepotii, Intra-n hora, vin cu totii Peste veacuri parca ii zaresti Si nu are-asemanare Cantecul cu viers de soare De pe plaiurile romanesti. Un cantec dulce, ca la mama-acasa, Intr-o zi frumoasa, iti. Părinţii săi erau intelectuali de vază ai satului: mama, profesoară, iar tatăl, director de şcoală. Ei aveau un singur vis pentru Liviu al lor: să-l vadă farmacist. Le-a împlinit visul parţial, dar l-a şi ridicat mai presus de aşteptările lor, fiindcă a devenit medic pediatru Videoclipul nu este disponibil. Vizionează pe YouTube. Mai multe videoclipuri de la YouTube. Schimbă unghiul camerei. Trimite. Include un playlist. A apărut o eroare la preluarea informațiilor privind trimiterea. Încearcă din nou mai târziu. Vizionează pe. 0:00 Cuvantul mama cat e de frumos s o pretuim si s o cinstim toata viata cat traim. Mama si tata erau doi oameni simpli de la tara care munceau din greu dar aveau o credinta statornica in dumnezeu. în casa mea sărăcăcioasă de la țară era un foc aprins. Mama e painea de care mi e dor tata e soarele stralucitor frati si surori petale de flori

multe cantece frumoase si cu povesti adevarate cantate de aceasta scumpa RAMONA care ne-a luat-o d-zeu ffff devreme!in floarea tineretii! Rodica a spus: 14/03/14 14:03. Doamne cat de frumoasa si talentata esti Ramona! Parca vii din alta lume.Poate ca si Dumnezeu te-a vrut acolo SUS. As vrea ca parintii si apropiatii tai sa aiba putere sa faca. Poate o poveste, sau o poezie, Poate o faptă sau o bucurie, Poate un cântec, sau o scrisoare, Poate o binecuvântare, Ca mulţumire, pentru iubirea ta cea mare. Mulţumesc pentru mama mea, Doamne Pentru chemarea ei de înger păzitor Ai desfăcut mâinile Tale pline de daruri Şi harul s-a făcut în inima ei dor Şi dorul ei în mine îl.

CONCURENȚI Mama, doar Mama - RomaniaLiveSho

Muzica pentru suflet se aude rar, in surdina, in casti, pentru putina vreme ca nu cumva sa-mi zdruncine sufletul si amintirile prea tare. Uneori muzica ma doare si durerea asta e imposibil de dus. Poate pentru ca sunt eu sensibila. Poate ca am legat de muzica prea multe incarcaturi emotionale. Poate ca intr-o zi o voi reasculta Cu lacrima de-o samă, Mi-e dor de-a ta privire, Mi-e dor de tine, mamă. Măicuţa mea: grădină. Cu flori, cu nuci şi mere, A ochilor lumină, Văzduhul gurii mele! Măicuţo, tu: vecie, Nemuritoare carte. De dor şi omenie. Şi cântec fără moarte! Vânt hulpav pom cuprinde. Şi frunza o destramă. Mi-e dor de-a tale braţe, Mi-e dor de. Zavoiul de cantec rasuna Si soarele rade in zori. Maicuta mea cea draga, Un cantec e inima mea, Un cantec e lumea intraga, Fiindca azi e ziua ta. Maicuta, maicuta iubita, Ma rog iar prin cantecul meu Sa fii, mama, tu , fericita, Ani multi sa iti dea Dumnezeu! Maicuta, maicuta prea buna, Padurea se-toarce in flori, Zavoiul de cantec rasun Mi-e dor de bunicii mei! Cei doi bunici ai mei, din partea mamei, îmi spuneau niște povești impresionante. Îmi amintesc când îmi citea bunica din copilăria lui Mihai Eminescu. Ea îmi citea cu un glas magic și o vocea sclipitor de curată, iar eu stăteam în poala ei, seara

Dor de mama - Resurse Creștin

Mama e cantec - Resurse Creștin

Piesa are o poveste interesantă, în ideea în care mama îmi povestea că a fost adusă de un om al satului care a plecat în armată. Când a revenit, acesta a adus cu el și piesa aceasta, piesă care a prins foarte bine în sânul comunității din sat și s-a infiltrat, dacă mi-e permis să spun așa, în repertoriul zonal Mi-e dor de mama ! octombrie 16, 2011. octombrie 16, 2011. dictaturajustitiei. Viața ne e un amalgam de întâmplări amestecate neomogen , un LABIRINT în care intrăm fiecare DIRECT , ne-am zice dacă am uita aportul neprecupețit al mamei, SINGUR , și unde , vrem nu vrem , încercăm să ne luptăm un TIMP . Târziu descoperim că, încă. Mama-i rază, mama-i dor Mama-i aripă în zbor; Mama-i toate câte sunt, E iubire pe pământ. Un copil: Să ştii măicuţă draga mea Că eu nu am uitat, Cu câtă dragoste şi dor la piept tu m-ai purtat Că de-am fost bun ori de-am fost rău La fel tu m-ai iubit O inimă şi-un suflet bun, La tine am găsit Cantec. By Panait Cerna. O, pasare, ce-mi vii la geam Şi-mi canţi din zori nebuna, Ce-mi spui de vremea cand plangeam, În nopţile cu luna? Ce mi-aminteşti de vehiul dor, Cernita zburatoare

O MAMĂ CU ZECE COPII - AUTOARE DE VERSURI CÂNTEC DE LEAGĂN ETERN, PE HARPE DE ÎNGERI PETRUŢA ŞERBAN, Viorile inimii. Arhivă pentru viitor, poezii, Editura SINTEZE, Galaţi, 2007 Există oameni care nu au nimic spectaculos pe dinafară. Există spirite care, anevoie ies la suprafaţă. Dar când ies, descoperi în ele o floare de col Mandra zana din povesti Cum te cheama si-a cui esti Mandra zana din povesti Cum te cheama si-a cui esti Esti frumoasa a dracului Pe placu barbatului Cand te vad ma trec fiorii Zi omule poti sa mori Mandra mama ai avut Ce frumosa teo facut Mandra mama ai avut Ce frumosa teo facut Si ai trupu dezmierdat Cu dragoste amestecat Cand te vad ma iau fiori

Cântece de noapte bună pentru copii

Cercul- o carte despre familie, dor, migrație și despre

Informații generale. Nobody's Home este cel de-al patrulea single extras de pe albumul Under My Skin.Este scris de către Avril Lavigne cu ajutorul fostului chitarist al trupei Evanescence, Ben Moody și se încadrează în categoria baladă rock, având un ritm în general mult mai lent decât celelalte melodii incluse pe album.Oamenii care au ascultat melodia, au susținut că tema acesteia. 1 Iunie, strop de Rai (pdf) Download. Versuri: Aurora Luchian. Muzica: Mircea Bucescu. Vino și azi, dacă ți-e dor, În jocul drag, copiilor. Și o să guști, dacă mai stai, Un strop din colțul meu de Rai. E întâi iunie și-i zor. Azi e ziua copiilor by rodi in Uncategorized Etichete:August Strindberg, Aurel Tamas, cantec de ziua mamei, citate de ziua mamei, maxime de ziua mamei, Poezii de ziua mamei, Youtube dorinhreniuc, Ziua Mamei Mama este singura ființă capabilă să-și împartă iubirea între cei zece copii ai ei și totuși să i-o dea fiecăruia întreagă

De-i primăvara-n floare sau de-i noiembrie-afară - Și ne-ncălzim cu toții la flacăra sprințară În sobă scăpărând, Copilu-aduce viața cu el, ne luminează Și-l alintăm și râdem, iar mama-l priveghează Cum calcă, tremurând. Ades privind în sobă al flăcării răsuflet Vorbim de cer, de țară, poeți, sau de vreun sufle Un spectacol muzical pentru copii marca MiniArtShow by Ioana Ginghină, plin de energie şi voie bună, primul musical creat împreună cu spectatorii M-a invatat mama. Ea stia, in primul rand, sa scrie: Cuvinte, fapte, iubiri. Scria toata ziua. Cu cerneluri ce pareau invizibile. Dupa o vreme insa, literele ieseau la iveala. Rotunde, frumoase, migalite cu dragoste Erau pretutindeni literele: In casa, in gradina, pe painea de pe masa, pe mainile si inimile celor care citeau. Sunt in mine.

Fuego- Te voi iubi la noapte (Album: 'Nemarginire'- 2003